mandag 14. februar 2011

En eske til minner









Hei og god mandagskveld.
Velkommen til min scrappeblogg, forresten. Her har jeg lyst til å legge ut noen av de tingene jeg lager, men først vil jeg vise en koffert jeg lagde til min datter for en stund siden. Den er til å legge ting i som man vil spare på og gjemme, for eksempel den første hårlokken. Selve kofferten kjøpte jeg på Bikuben, men da var det knapper i den. Knappene har jeg jo også fått bruk for, men det er nok litt typisk meg å kjøpe noe fordi emballasjen var så fin. :-)
Jeg har kledd kofferten med lilla bazzill som jeg har svertet i kantene med Distress Ink, vintage photo. Jeg må liksom sverte litt på alt jeg driver med, for det gir liksom litt mer ferdig utseende synes jeg. Ellers har jeg pyntet fronten med div blomster, litt blonder, en glittersommerfugl, note-ruller, bling-bling og en sikkerhetsnål. Teksten er stanset ut med QuicKutz`maskin Epic six, og jeg har brukt chipboard-bokstaver på forbokstavene i navnet. På baksiden er det diktet "Hva lykke er" av Inger Hagerup, pyntet med beslag som er stanset ut med Epic six og blomster og litt metall-pynt.
Jeg synes faktisk at denne kofferten ble veldig søt, og ble fornøyd med resultatet. Og det er ikke ofte jeg kan si det :-)
Nå er det tapas i sofaen, mmmm. Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar