onsdag 16. februar 2011

For lenge siden





Hei. :-)
I dag vil jeg vise fram en LO som er en scraplift av Ingvild Bolme, se siden hennes www.spinnvild.com.  Hun er kjempeflink og har veldig mange fine LO og kort. Bildet på min LO er av min farmor, så derav teksten. Jeg synes bildet var så koselig, og det er gøy å scrappe gamle bilder. Ofte synes jeg arket i seg selv er veldig fint, og tenker at jeg ikke trenger så mye pynt. Men når jeg er ferdig, har jeg fått på en del allikevel. Jeg greier meg ikke uten blomster, og på denne hadde jeg akkurat kjøpt en ranke fra Prima med litt brune og visne blomster og greiner. Den gjorde seg veldig fint på en LO med en gammelt bilde.
Nå reiser jeg på kveldsvakt, ha en fortsatt fin dag :-)

3 kommentarer:

  1. Denne er bare heeelt nydelig! En skikkelig gammel-romantisk LO!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine detalj-bilder forresten. Gleder meg til å se mer av det du lager:-)

    SvarSlett
  3. Hi hi, takk takk. Du er nå søt da :-)

    SvarSlett