torsdag 24. februar 2011

"ta et bilde da mamma"


Jeg vil bare vise fram en LO fra fjor høst. Vesla er så glad i å bli tatt bilde av, som tittelen sier. Hun synes scrappesakene mine er veldig interessante, og vil veldig gjerne låne noe. Da ender hun som oftest opp med saks og noe papir som hun finner i søpla. Det er stas. 
Apostrofene på LO'en hadde jeg hatt liggende kjempelenge, og da jeg satt og jobbet med denne LO'en fant jeg endelig et sted jeg kunne ha dem. "Den som sparer, den har" pleier min far å si. (sikkert noe hans far pleide å si, osv.) Så jeg får føre tradisjonen videre :-)

2 kommentarer:

  1. Hva slags bokstaver har du brukt der? Var innmari kule!

    SvarSlett
  2. Bokstavene er kjøpt på Panduro, det er ganske lenge siden og jeg har de både i grått og i svart. Ganske fine egentlig :-)

    SvarSlett