onsdag 23. februar 2011

"med tunga rett i munn"



Her er dagens LO. Jeg har egentlig jobbet med denne noen dager, men ble ferdig først i dag. Bildet er av meg selv denne gang, sannsynligvis er det fra første gangen jeg er ute og krabber. :-) Jeg synes det er gøy å bruke gamle bilder, de får liksom sin renessanse ved å scrappes. Blomster, blonder og bling er aldri feil :-)
Jeg oppdaget til min store glede at blomsterbutikken på Minnesund der jeg bor har begynt å ta inn litt div ting til papirhobby. Det LIKTE jeg :-)

2 kommentarer:

  1. Du suser avgårde med LO`er og har virkelig super-teken altså. Utrolig fin. Ser at jeg må slutte å tenke så mye....stadig vekk! HÆ, papirhobby på Minne! Nåh Siri, her må du raske på og komme igang med egen papirvirksomhet;-) Herlig bilde av deg, snuppa!

    SvarSlett