lørdag 19. februar 2011

Glede

Huff, det er så rotete på scrappe-pulten min. Jeg finner ingen ting og flere påbegynte prosjekter ligger hulter til bulter. Så da det ble ingen kreativ lørdag. Jeg må nok rydde litt før jeg finner igjen inpirasjonen. Jeg holder på å pusse opp rommet til veslesnuppa, og dermed har en del "meget nyttige ting" havnet nede i kjelleren på pulten min. Jeg har jo innsett at med scrapping som hobby kan man ikke kaste noe, og da mener jeg INGEN TING. Man veit jo aldri når man får bruk for selv den ubrukeligeste lille dusteting. :-)
Men lørdagen har vært veldig fin da, min lille familie har ryddet, og vasket litt, handlet litt og kost oss med pannekaker og is. :-)



Siden det ikke har blitt laget noe kreativt her i dag, tenkte jeg å vise fram en gammel LO. Det er jeg og min datter i et fnise-øyeblikk.  God lørdagskveld. 

1 kommentar:

  1. Hørtes veldig kjent ut med det rotet!! Prøvde meg i dag jeg også, skulle lage et kort...ser ut som en 3-åring som limte på noe hulter til bulter. Fant ingenting av det jeg tenkte jeg skulle ha...trenger en egen scrappeetasje snart...hehe..

    SvarSlett